Naiwne pytania

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 13 Cze 2003, 13:42:32 CEST

On Fri, Jun 13, 2003 at 13:31:02 +0200, marekc wrote:

> no własnie jakie?

Przeszedłeś kurs wodolejstwa dla marketoidów? Masz napisane u samej
góry.

> jeżeli user będzie miał dostęp do najświeższych pakietów?
> gdzie tutaj ma być problem, że niby i tak zostanie ze starociem?

Tak tak, już widzę jak robisz na serwerze upgrade'y do bleeding edge,
żeby być na bieżąco i nie mieć w przyszłości problemów z masową
aktualizacją.

> Troche się pogubiłem... niby dlaczego?

Dlatego co jest napisane. Opiekuję się jedną maszyną na Ra - gdyby nie
było podziału na Ra i Ac _z możliwym update_ jak sobie wyobrażasz, że
zaktualizuję to!? Mam jechać kilkadziesiąt kilometrów, żeby instalować z
płyty czy innego dysku?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/