kwiatki

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 14 Cze 2003, 12:14:08 CEST

On Sat, 14 Jun 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> to TWOJE podejscie ....

nie - to jest _realne_ spojrzenie na sprawę...

> Wszystko wskazuje, ze jednak pomimo braku checi jakiejkolwiek wspolpracy
> ze strony takich jak TY zostanie to zrobione,

hhmm?
Wybacz - ja nigdy nie wspominałem, że mam możliwości dłubania przy
builderach. Zresztą czasowo jestem aktualnie mało dysponowany. Buildlogi
zrobiłem u siebie, więc nie wiem do czego pijesz...

> moze z jakims poslizgiem, ale zostanie ...

Z duuuuużym poślizgiem. Jeszcze nawet builderów nie ma gotowych...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...