kwiatki

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 14 Cze 2003, 12:22:12 CEST

On Sat, 14 Jun 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> nie - to jest _realne_ spojrzenie na sprawę...

> hhmm?
> Wybacz - ja nigdy nie wspominałem, że mam możliwości dłubania przy
> builderach. Zresztą czasowo jestem aktualnie mało dysponowany. Buildlogi
> zrobiłem u siebie, więc nie wiem do czego pijesz...

Do stwierdzenia: i tak sie nie uda, to po co sie angarzowac ...

Tak podchodzisz Ty i pare innych osob.

> Z duuuuużym poślizgiem. Jeszcze nawet builderów nie ma gotowych...

Owszem mozliwe, ze z duzym.
Wiesz, ja tez mam swoje zycie prywatne, a za robienie PLD NIKT mi nie placi,
robie to w swoim czasie wolnym ....
Wiec jak mam do wyboru isc z żoną i dzieckiem na spacer, czy dłubac przy PLD
to PLD laduje "na smietniku" ....

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}