Nazewnictwo wersji.

Przemyslaw Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Sob, 14 Cze 2003, 20:40:46 CEST

Cześć!

Tak myślałem ostatnio czy pisać tą wiadomość, czy też nie (bojąc się
rozpentania kolejnej burzy przez zwykłą `pierdołę'), ale napiszę dla
Ciekawości.

Chodzi mi o taką pierdołę jak nazewnictwo. Nie, nie chodzi i o wersję,
ale o nazwę wersji. Wiadomo 1.0 ma Ra - nie wiem skąd to, ale to jakoś
przeżyję, 2.0 Ac - to również nie wiem (zmienny?), czy też Cieciwa pisał
tutaj o 2.0 Tajfun, z taką nazwą bym się zgodził, gdyż będzie komplenta
rozpierducha ;-D.

No dobra, a kolejne ? Znowu jakieś niezrozumiałe
skróty ? Jest tyle fajnych nazw ptaków (jako że bocian w naszym logo) w
łacinie/włoskim, że spokojnie do nr 20 można mieć zarezerwowane nazwy
:))

A dla kolejnej wersji pld 3.0 (jeśli się wyda) proponuję nazwę Firebird
(to nie pod wpływem mozilli, kiedyś jak się dowiedziałem że 2.0 będzie
się nazywać Ac to tak pomyślałem, że dlaczego nie może być nazw ptaków).

A, no i podsumowywując, jedyną sensowną nazwę ma NEST, po pierwsze jest
ładnie rozwijane Never Ending STory, a oprócz tego oznacza gniazdo, co
jest również powiązane z ptakami.

Óhm, uprasza się o nietrollowanie :)

Pozdrawiam

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |