Nazewnictwo wersji.

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 14 Cze 2003, 21:34:37 CEST

On Sat, Jun 14, 2003 at 08:40:46PM +0200, Przemyslaw Stanisław Knycz wrote:
> A dla kolejnej wersji pld 3.0 (jeśli się wyda) proponuję nazwę Firebird
> (to nie pod wpływem mozilli, kiedyś jak się dowiedziałem że 2.0 będzie
> się nazywać Ac to tak pomyślałem, że dlaczego nie może być nazw ptaków).

Odpada... Jest baza danych FireBird (GPLu, acz korzenie ma w komercji) i
mogą sobie nie życzyć tego... poza tym, jeśli pld 3.0 == 'FireBird', to
co wtedy z FireBird.spec - jak to należy interpretować? jako pld.spec z
ver == 3.0 i release = 1.0 ? :)

Debian nazywa swe wersje postaciami z toy story... a może my
wykorzystamy do tego southpark? :>

> A, no i podsumowywując, jedyną sensowną nazwę ma NEST, po pierwsze jest
> ładnie rozwijane Never Ending STory, a oprócz tego oznacza gniazdo, co
> jest również powiązane z ptakami.

passwdgen -p -a
i masz sensowne nazwy ;)

> Óhm, uprasza się o nietrollowanie :)