kwiatki

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 14 Cze 2003, 21:55:05 CEST

On Sat, 14 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]
> Buildery Ra wydaja sie juz funkcjonowac. Czekaja tylko na "massive" na
> RA-branchu.
>
> BTW: co z podpiswaniem pakietow ?
>      Bo od strony formalnej, nie slyszalem, zeby ktos (poza kloczkiem ;) )
>      mial do tego upowaznienie druzyny.

Moje zdanie jest jedno: trzeba do updates/security wrzucic nowego rpm'a,
podpisanego starym kluczem, zawierajacego nowy klucz i uniewaznienie od
daty generacji pakietu 1.06.2003 (chyba wtedy nastapil ostateczny rozlam)
- starego klucza, skazonego kloczkiem.

Czy mamy to poodac pod glosowanie?

Apropos... byly glosowania o domenach i... jakie efekty?
I apeluje... ludzie! do pracy! Bo juz slychac glosy ze rewolucja
w PLD spowodowala zastoj w projekcie.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-