kwiatki

Sob, 14 Cze 2003, 14:16:47 CEST

> On Sat, 14 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
>
> Te terminy byly i sa realne pod warunkiem ze sie chce ...

Wiec wlasnie o tym pisze. Zakladasz, ze inni beda robic wiecej niz maja
czasu / checi.
Ocen najpierw realia, a potem okreslaj terminy.

> Moze bardzie proba zawstydzenia - ale  ...

Na mnie cos takiego dziala wprost przeciwnie: zniecheca do pracy nad czyms,
co jest od poczatku nierealne.

> Owszem bylo to moim wyborem, co do pomocy, to mecze konkretne osoby
> (vide dzis Wiget)
> bo nie moglem sie doprosic o postawienie builderow i dostep do nich

To moze bys zrelacjonowal krotko stan zaawansowania prac ?

Buildery Ra wydaja sie juz funkcjonowac. Czekaja tylko na "massive" na
RA-branchu.

BTW: co z podpiswaniem pakietow ?
     Bo od strony formalnej, nie slyszalem, zeby ktos (poza kloczkiem ;) )
     mial do tego upowaznienie druzyny.

  phone (48)(58) 347 14 61