PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 15 Cze 2003, 18:58:17 CEST

On Sun, Jun 15, 2003 at 01:02:50PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> glibce się skompilują bez compatibility code dla niższych wersji
> kerneli. To jest kilkadziesiąt kB na libc.so.

IMHO warto te kilkadziesiąt kB mieć. Myślę, że większość naszych
pakietów może być przydatnych dla użytkowników starszych kerneli
 - oni czasem po prostu nie mają wyboru.
Jak zrobimy takie głupie ograniczenia, to PLD nawet do celów ratunkowych
dla innych Linuksów nie będzie się nadawać.

Pozdrowienia,
        Jacek