PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Nie, 15 Cze 2003, 19:16:53 CEST

On/Dnia Sun, Jun 15, 2003 at 06:58:17PM +0200, Jacek Konieczny wrote/napisał(a)

> IMHO warto te kilkadziesiąt kB mieć. Myślę, że większość naszych
> pakietów może być przydatnych dla użytkowników starszych kerneli
>  - oni czasem po prostu nie mają wyboru.
> Jak zrobimy takie głupie ograniczenia, to PLD nawet do celów ratunkowych
> dla innych Linuksów nie będzie się nadawać.
Tylko AFAIK to nie jest jedynie kwestia compatibility code. Przy użyciu
starszej wersji część featuresów w ogóle nie jest wkompilowywana:
less ./sysdeps/unix/sysv/linux/kernel-features.h polecam

Na upartego to można zrobić dwie wersje glibc (dokładniej to jedną tylko
kompilowaną z różnymi min_version) i tą dla 2.2 dać do supported.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekmatssedotpl AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux