Pakiety mks, mksd i amavis-new

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 17 Cze 2003, 14:39:03 CEST

Dnia wto 17. czerwiec 2003 14:30, Adam Jurkiewicz napisał:

> Oto zapis ze strony : http://mks.s-gen.pl   mam nadzieję,że pomoże.
> Mi działa mksd + ten mksscan, ale do amavisa i postfixa do tego daleko.
> Więc z niecierpliwością oczekuję czegoś magicznego - może to pomoże.
Opis znam, wnikliwie czytałem i oto moje uwagi do niego:

> - usuń wszystkie wpisy na temat antywirusów (@av_scanners = ) i zastąp to
Niepotrzebne - amavisd-new sprawdza i automagicznie detektuje co jest dostępne
z tego co ma w konfigu :) Więc jeżeli masz tylko mks-a, to jest OK. Nie
sprawdzałem co będzie, jak są jakieś inne antywiry :)

> wpisem z pliku README z archiwum mksd:
>
>   ['MkS_Vir daemon',
>     'mksscan', '-s -Q {}',
^^
po pierwsze - mkschk nie ma opcji -Q, (z mksscanem nie sprawdzałem w sumie -
to jest statyczna binarka z MKS-a, natomiast mkschk jest kompilowany przy
tworzeniu naszego rpm-a), po drugie same nawiasy {} powodują, że tak naprawdę
nie skanuje listu który jest "rozpakowany" do podkatalogu - i przechodzi
zawsze OK.

>     [0], [1..7],
>     qr/^... (\S+)/
>   ],
Próbowałem kombinować z takimi ustawieniami również, ale nie znam się na
wyrażeniach regularnych i poległem :(. A już prawie jest dobrze .....
Niestety tylko w przypadku gołego listu lub listu z 1 załącznikiem .... Gdy
tylko jest od 2 wzwyż, to mks zwraca błąd plikowy .....

> - usuń wpisy z @av_scanners_backup =
Nie trzeba. Działa i z tym :)
--
Jacek Rzęsista