Pakiety mks, mksd i amavis-new

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Wto, 17 Cze 2003, 14:30:54 CEST

Dnia wto 17. czerwca 2003 09:48, Jacek Rzęsista napisał:
> Walczę od paru dni z konfiguracją tego do kupy i mam taką uwagę do
> listu. Metodą prób i błędów doszedłem do wersji działającej:
> ['MkS_Vir for Linux (beta)', 'mkschk',
> '-s {}/*', [0], [1,2],
> qr/--[ \t]*(.+)/ ],

Oto zapis ze strony : http://mks.s-gen.pl   mam nadzieję,że pomoże.
Mi działa mksd + ten mksscan, ale do amavisa i postfixa do tego daleko.
Więc z niecierpliwością oczekuję czegoś magicznego - może to pomoże.

- usuń wszystkie wpisy na temat antywirusów (@av_scanners = ) i zastąp to
wpisem z pliku README z archiwum mksd:

  ['MkS_Vir daemon',
    'mksscan', '-s -Q {}',
  ],

- usuń wpisy z @av_scanners_backup =

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej