PLD-doc: services_vs_var.txt (HEAD)

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Wto, 17 Cze 2003, 15:29:00 CEST

On Tue, Jun 17, 2003 at 02:18:56PM +0200, qboosh wrote:
>  Daemony: postfix, qmail, exim, ...
>  Użytkownik i grupa dający prawa: postman, postman (?????)
>  Katalog domowy: /usr/share/empty (owner: root.root)
> -Katalog z zasobami: /var/spool/[daemon|mail]
> +Katalog z zasobami: /var/[mail|spool/daemon]

Tutaj chodziło mi o to, że daemony smtp potrzebują spoola i on w
przypadku postfixa to /var/spool/postfix, ale być może warto przerobić
na /var/spool/mail, wspólny dla wszystkich smtpd - tylko propozycja.

Natomiast /var/mail jest na skrzynki użytkowników i zawiera zasoby
dla innej usługi: dla programu mail, dla IMAP/POP3.

rk

--
Radosław Kintzi
mailto:radek w eth0.prv.pl