Pakiety mks, mksd i amavis-new

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 17 Cze 2003, 15:32:19 CEST

Dnia wto 17. czerwiec 2003 14:59, Adam Jurkiewicz napisał:
> Dnia wto 17. czerwca 2003 14:39, Jacek Rzęsista napisał:
> A to feler, westchnął seler :-) .....
:D

> Ja z regularnych też nie jestem więcej niż mały palec u nogi, a działający
> postfix+mks bardzo by się przydał... no cóż, wiele więcej nie bardzo mogę
> pomóc :-(
Czekam, aż któryś z "wiedzących" się zainteresuje tym wątkiem i może rzuci
jakiś pomysł ... Bo myślę, że gra jest warta świeczki - zwłaszcza mając na
uwadze najbliższe wydanie AC :) Zawsze to miło będzie mieć w dystrybucji taki
zestawik działający "z pudełka" :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl