Pakiety mks, mksd i amavis-new

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Śro, 18 Cze 2003, 07:21:58 CEST

On Tue, 17 Jun 2003, Jacek Rzęsista wrote:

> To jest _STARY_ amavisd. Ten o którym ja piszę to amavisd-new - w zasadzie sam
> robi prawie za MTA :) postfix przekazuje mu maila on rozpakowuje, sprawdza na
> okoliczność virusa ewentualnie spamu i zwraca z powrotem do postfixa.
ja uzywam amavisd-postfix + mksd-clients (oczywiscie z mks i mksd).
Dziala od dluzszego czasu.
Wszystko z paczek Ra (z wyjatkiem mks* - te sobie sam robilem z cvsu)

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       | "Kobiety powinny być jak echo i tylko
    http://yaro.perfect.net.pl/    |  odpowiadać o co się je pyta, ale nie
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |  jak echo mieć zawsze ostatnie zdanie
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |        i wykrzykiwać je." I.Kant