Kto ma alphę ?

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Wto, 17 Cze 2003, 19:41:37 CEST

[17 czerwiec, 2003] Bartosz Taudul napisał:

>Właśnie, ma ktoś jakieś średnie czasy budowania powiedzmy xfree na
>sparcu, alfie? Bo jak ktoś jakiś czas temu napisał, że u niego trzy dni,
>to się za głowę złapałem, że za takie coś można tyle kasy dawać.

1. Mówimy o maszynach, które swoją pierwszą (a często i drugą) młodość
mają za sobą.
2. Długi czas kompilacji na tych maszynach wynika takze z tego, że gcc
nie jest doskonałe. Np. na AXP gcc kompliluje znaaacznie wolniej niż np.
ccc (compaq cc) i gcc na podobnym jesli chodzi o wydajność ix86.

--