Pakiety mks, mksd i amavis-new

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 17 Cze 2003, 21:47:22 CEST

Dnia wto 17. czerwca 2003 21:15, Radoslaw Zielinski napisał:
> Jacek Rzęsista <jasio w myslenice.pl.eu.org> [17-06-2003 18:19]:
>
> [...]
>
> OK, /etc/amavisd.conf, opis też jest.
>
> [...]
>
> Blah...  Stary, nowy, nowej generacji...
>
> $ ls SPECS | grep amavis
> amavis-ng.spec
> amavis.spec
> amavisd-new.spec
> amavisd.spec
>
> Dużo tego trochę.  Triggery są zwalone -- zainstalowałem -ng i -new,
> wyinstalowałem -ng i user/grupa amavis została usunięta.
Teraz na topie jest amavisd-new :)

> Anyway, błąd znalazłem.  Leży w amavisd, nie konofiguracji.  Chłopaki
> biorą listę @args, zastępują ciąg '{}/*' nazwami plików (nie robi tego
> shell i nie zastępują samego '{}'), po czym wykonują exec("program",
> "opcja", "plik1 plik2").  Bezmóżdże i brak konsekwencji.
Hmm, nic mi to nie mówi. Wiem tylko tyle, że to chyba wszystko w perlu jest
jechane :) A z perla jestem noga :)

> Rozwiązania są dwa: wykonać system("program opcje argumenty"), lub
> podzielić listę plików.  Załączam patch, który robi to drugie (w dość
> obskurny sposób; nie chciało mi się głębiej wnikać).  Zamieniłem też []
> i {} na # w wywołaniach s/// i m// -- te pierwsze ogłupiają kolorowanie
> vima.
OK, Popróbuję jutro :)

> Nie chce mi się słać do nich patcha i tłumaczyć, o co chodzi.  Zostawiam
> to Tobie; miłej zabawy. ;-)
OK. Jak wniknę co i jak to spróbuję im podesłać :) Dzięki :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org