Pakiety mks, mksd i amavis-new

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Śro, 18 Cze 2003, 10:43:55 CEST

Dnia wto 17. czerwiec 2003 21:15, Radoslaw Zielinski napisał:
[CIACH]
> Dużo tego trochę.  Triggery są zwalone -- zainstalowałem -ng i -new,
> wyinstalowałem -ng i user/grupa amavis została usunięta.
Postaram się poprawić :)

> [...]
> shell i nie zastępują samego '{}'), po czym wykonują exec("program",
> "opcja", "plik1 plik2").  Bezmóżdże i brak konsekwencji.
>
> Rozwiązania są dwa: wykonać system("program opcje argumenty"), lub
> podzielić listę plików.  Załączam patch, który robi to drugie (w dość
> obskurny sposób; nie chciało mi się głębiej wnikać).  Zamieniłem też []
> i {} na # w wywołaniach s/// i m// -- te pierwsze ogłupiają kolorowanie
> vima.
>
> Nie chce mi się słać do nich patcha i tłumaczyć, o co chodzi.  Zostawiam
SERDECZNE DZIĘKI !!!!!! DZIAŁA !!!!!!! Zaraz zrobię commita :) Spróbuję wysłać
autorom amavis-new tego "paczyka", ale jeśli będą chcieli szczegółów aby
wytłumaczyć, to mogę odesłać do Ciebie (jako autora) ? Na perlu i wyrażeniach
regularnych się nie znam :)
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki :)
--
Jacek Rzęsista