PLD-doc: services_vs_var.txt (HEAD)

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Wto, 17 Cze 2003, 23:16:48 CEST

On Tue, Jun 17, 2003 at 03:29:00PM +0200, Radosław Kintzi wrote:
> Tutaj chodziło mi o to, że daemony smtp potrzebują spoola i on w
> przypadku postfixa to /var/spool/postfix, ale być może warto przerobić
> na /var/spool/mail, wspólny dla wszystkich smtpd - tylko propozycja.
sprzeciw - na części maszynek mam w /var/spool/mail domyślnie trzymaną
pocztę. Co prawda akurat nie sa to linuksy(digital unix), ale nie wiem
czy jakieś dystrybucje linuksa nie używają|ły /var/spool/mail do
poczty(zamiast /var/mail). Używając katalog /var/spool/mail do innych
celów utrudnilibyśmy migrację...