Pakiety mks, mksd i amavis-new

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 18 Cze 2003, 11:57:52 CEST

Dnia śro 18. czerwca 2003 10:43, Jacek Rzęsista napisał:
> SERDECZNE DZIĘKI !!!!!! DZIAŁA !!!!!!! Zaraz zrobię commita :) Spróbuję

A ja w takim przypadku mam małe pytanie - czy ktos (ty?) mógłby przygotować
rpm'y dla i386? Chętnie bym to przetestował, a niestety rpm-a nie mam czasu
uczyć się ściągać z cvsa itd. Ale jak będę miał paczki, to przetestuję i
napiszę małe HOWTO do tego dla innych, pewnie się przyda i umieszczę w
pld-linux np. w FAQ / Lacznosc / zrobię postfix + amavis + mks ??
No chyba że gdzies takowe juz jest dostępne ??
Pozdrawiam
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej