Pakiety mks, mksd i amavis-new

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Śro, 18 Cze 2003, 12:06:28 CEST

Dnia śro 18. czerwiec 2003 11:57, Adam Jurkiewicz napisał:

> A ja w takim przypadku mam małe pytanie - czy ktos (ty?) mógłby przygotować
> rpm'y dla i386? Chętnie bym to przetestował, a niestety rpm-a nie mam czasu
Hmm, mam architekturę i586 lub i686 .... Ale mogę wygenerować src.rpma :)

> uczyć się ściągać z cvsa itd. Ale jak będę miał paczki, to przetestuję i
> napiszę małe HOWTO do tego dla innych, pewnie się przyda i umieszczę w
> pld-linux np. w FAQ / Lacznosc / zrobię postfix + amavis + mks ??
> No chyba że gdzies takowe juz jest dostępne ??
Są różne FAQ ale żadno nie dostosowane do PLD :) Skorbnę to w kilku zdaniach,
bo naprawdę wystarczy dopisać kilka linijek w bodajże 2 plikach :) I DZIAŁA
:). jest tylko jescze jeden problem - małe "niezgranie" uprawnień mks-a i
amavisa ..... Jak tylko to wyjaśnię (na razie trzeba zrobić "dirty hack" żeby
zadziałały ze sobą) zrobię upgrade w cvs-ie to wygeneruję rpmy i src i
wystawię oraz machnę te parę zdań dla potomnych :) OBIECUJĘ :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl