Pakiety mks, mksd i amavis-new

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 18 Cze 2003, 12:15:48 CEST

Dnia śro 18. czerwca 2003 12:06, Jacek Rzęsista napisał:
> Hmm, mam architekturę i586 lub i686 .... Ale mogę wygenerować src.rpma :)
Myślę, że 586 + src.rpm wystarczą w zupełności.

> Są różne FAQ ale żadno nie dostosowane do PLD :)
Więc ja chętnie łopatologicznie napiszę dla PLD, tylko daj mi listę pakietów ,
bo w sumie nie jestem pewein czy i jakie amavis* trzeba mieć, jakie mks*
(bo ja jak się bawiłem ...
[root w hq root]# rpm -qa | grep amavis
amavisd-20020300-2
amavisd-postfix-20020300-2
amavis-ng-0.1.4.1.orig-0
[root w hq root]#

to nie mam /etc/amavis.conf :-) wiem, słabe, pewnie jakiegos pakietu
przeoczyłem....

> wystawię oraz machnę te parę zdań
Te pare zdań chętnie napiszę, bo wiem, że to trochę uciążliwe, a mam pewne
doświadczenie w tworzeniu dokumentacji :-) łopatologicznych.
A chętnie _szybko_ to zainstaluję.

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej