shorewall

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Czw, 19 Cze 2003, 01:37:55 CEST

On Thu, 19 Jun 2003 01:13:07 +0200, you wrote:

>Aha, a jeżeli Cię nie połkną to spisuj to co przechodziłeś - może co
>nieco da się dopisać do devel-hints-pl.txt :>

BTW - czy ktoś z developow, którzy już mają opanowane robienie speców
mógłby opisać swój "warsztat"? coś a'la krok po kroku, robienie
przykładowego pakietu; tutorial praktyczny - bo jest niby opis na
PLD-team ale on nie wyjaśnia wszystkiego i jest zbyt "suchy" :-)

Myśle że warto się tym zająć, bo w końcu jest to podstawa działania a
dobrych opisów po polsku (a zwłaszcza związanych ze specyfiką PLD) jak
na lekarstwo.

Aha - żeby uprzedzić odpowiedzi z cyklu - "to zrób sam" :-)
Zrobie jak ten "warszat" sam opanuje ;-)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc w klub.chip.pl