Warsztat? (było: Re: shorewall)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Czw, 19 Cze 2003, 02:10:06 CEST

Dnia Thu, 19 Jun 2003 01:37:55 +0200 Marek Ciesielski
<marekc w klub.chip.pl> napisał:

> BTW - czy ktoś z developow, którzy już mają opanowane robienie speców
> mógłby opisać swój "warsztat"? coś a'la krok po kroku, robienie
> przykładowego pakietu; tutorial praktyczny - bo jest niby opis na
> PLD-team ale on nie wyjaśnia wszystkiego i jest zbyt "suchy" :-)

Ogólnie przydatną rzeczą z warsztatu (oczywiście moim zdaniem) to jest
~/piaskownica/[szablon(a w nim "drzewko" dla
rpm'a),programa,programb,etc] i skrypt który robi mniej więcej coś
takiego:
[deejay1 w deejay1 SPECS]$ cat buduj
#!/bin/sh
KATALOG=`pwd | sed -e 's,/SPECS,,'`
echo "%_topdir " $KATALOG > ~/.rpmmacros
./builder -bb $1
rm ~/.rpmmacros
[deejay1 w deejay1 SPECS]$

i tak, wiem że można lepiej ale to zazwyczaj wystarczy, czasem tylko się
dodaje pare $[2-9] więcej...

> Aha - żeby uprzedzić odpowiedzi z cyklu - "to zrób sam" :-)
> Zrobie jak ten "warszat" sam opanuje ;-)

Jak opanujesz to Ci się nie będzie chciało :P

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś