fontconfig wersja 2.2.90

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 19 Cze 2003, 12:07:30 CEST

Dnia czw 19. czerwca 2003 11:12, Tomasz Pala wrote:
> Pomogła ona zauważyć, jakie błędy były starej. I tak zewnętrzny
> fontconfig rzeczywiście generował złe indeksy - w foundry bitstream
> była literówka i umieszczał tam bisteam. Z kolei ten z XFree pomijał to
> pole, czasem też nie dodawał innych (np. index czy scale), a od obecnej
> wersji zewnętrznej różniły go wartości weight i slant niektórych
> fontów. A od strony ekranu: fonty wyglądają ładnie, tak jak na wersji z
> XFree - potwierdza to, że stara była zapluskwiona. Ale mam jeden font,
> który się rozstrzelił - akurat ten, który poprzednio na obu wersjach
> [...]

Ztcw - wszyscy tak mają. Pomaga taki hack, polegajacy na wywaleniu z
fonts.conf wpisu <dir>/usr/share/fonts</dir> (coby rekursywnie nie
keszowało 100dpi i 75dpi) oraz dodaniu wszystkich podkatalogów osobno (u
mnie to akurat był tylko misc - Type1 i TTF juz sa dodane jako
/usr/X11R6/blablabla...)

Hack ten ma jedną duzą wadę - jezeli uzywasz helvetiki w appsach gtk+2 to
one jej nie zobaczą.

Echh - ja na razie zbudowałem sobie na własny uzytek 2.2.1 - helvetike mam
ok, innych błedów nie zauważyłem.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl