fontpostinstall (było: fontconfig wersja 2.2.90)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 19 Cze 2003, 12:43:01 CEST

On Thu, Jun 19, 2003 at 12:07:30 +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Ztcw - wszyscy tak mają. Pomaga taki hack, polegajacy na wywaleniu z
[...]

To mój hack jest lepszy:

mcedit /usr/share/fonts/75dpi <f4> i zamieniamy regexpa spacing=[0-9]+:
na pusty ciąg.

Co do fontpostinst:

1. FCCACHEBIN="/usr/X11R6/bin/fc-cache" jest niezgodne z fc spoza XFree

2. po upgrade XFree86-fonts* dostałem pusty indeks dla TTF. Wywołanie
fontpostinstall TTF naprawiło to, ale tym samym link
fonts.dir->fonts.scale został zastąpiony osobnym plikiem. Podobny efekt
w Type1.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/