fontpostinstall (było: fontconfig wersja 2.2.90)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 19 Cze 2003, 16:52:07 CEST

On Thu, Jun 19, 2003 at 12:43:01PM +0200, Tomasz Pala wrote:
> Co do fontpostinst:
>
> 1. FCCACHEBIN="/usr/X11R6/bin/fc-cache" jest niezgodne z fc spoza XFree

Może fontconfig powinien być budowany z prefiksem /usr/X11R6?
Albo ten z XFree przeniesiony do /usr. Albo ostatecznie wywalony.

Bo sytuacja z różnymi ścieżkami nie jest dobra.

> 2. po upgrade XFree86-fonts* dostałem pusty indeks dla TTF. Wywołanie
> fontpostinstall TTF naprawiło to,

Z powodu starego %postun.
Można rozwiązać przez triggery (we wszystkich pakietach z fontami TTF :/)
albo w tym skrypcie do migracji z Ra do Wybielacza, o ile go ktoś
napisze.

> ale tym samym link
> fonts.dir->fonts.scale został zastąpiony osobnym plikiem. Podobny efekt
> w Type1.

Tak robi mkfontdir - do tego co sam wyłapie (czyli niczego w katalogach
bez fontów rastrowych) dodaje zawartość fonts.scale.