fontpostinstall (było: fontconfig wersja 2.2.90)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 19 Cze 2003, 18:00:11 CEST

On Thu, Jun 19, 2003 at 16:52:07 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Może fontconfig powinien być budowany z prefiksem /usr/X11R6?
> Albo ten z XFree przeniesiony do /usr. Albo ostatecznie wywalony.

Jak któryś fontconfig będzie ostatecznie dobry, to się wywali drugiego.
Pewnie zdążą to osiągnąć przed Ac;)

> Bo sytuacja z różnymi ścieżkami nie jest dobra.

Nie ulega wątpliwości.

> Z powodu starego %postun.
> Można rozwiązać przez triggery (we wszystkich pakietach z fontami TTF :/)
> albo w tym skrypcie do migracji z Ra do Wybielacza, o ile go ktoś
> napisze.

Triggery to brzydkie rozwiązanie - jest jakaś lista rzeczy, które musi
robić taki skrypt? Trzeba by to do niej dopisać.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/