buildlogi oraz RA-1.1

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 20 Cze 2003, 18:10:22 CEST

On Thu, Jun 19, 2003 at 05:12:10PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> (przy okazji może być nowsze php - ale 4.3.2 jest jeszcze nie do końca
> gotowe)

Hmm... Co do php 4.3 zmiast 4.2 to nie wiem - trochę zmian było od
tamtego czasu, część rzeczy zostało usuniętych, część przeniesionych do
PECL. Wydaje mi się, że to ciut za poważne zmiany, aby miało to trafić
do PLD 1.1. Ja bym optował za 4.2.3.

Swoją drogą pojawiło się już release candidate php 4.3.3... trzeba
będzie z wolna się do tego zabrać...

PS: PLD 1.1 także będzie Ra czy jakoś inaczej ochrzczone? :)