buildlogi oraz RA-1.1

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 21 Cze 2003, 19:26:16 CEST

On Sat, 21 Jun 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Nie bardzo, właśnie na tym się wywaliłem. Testowanie skórek to nie jest
> dla mnie robota. Zwłaszcza, że trzeba się przedzierać przez jakieś
> strony, żeby się doszukać odpowiedniej wersji, pliki przeważnie nie są
> wersjonowane itp. Pamiętam, że po upgrade mozilli 1.0->1.2 komuś
> przestał działać jakiś motyw (NegativeModern?), znalazłem nowszą wersję,
> ale i tak była do mozilli 1.1, a nie 1.2.

Cholera - nie wziąłem wogóle pod uwagę dodatków tego typu.

Chyba, żeby wypuścić i czekać jak ktoś zacznie krzyczeć ;)))) just kidding
:)

> Może da się namówić tego, co te dodatki kiedyś spakietował? (jojoro)

Jestem stanowczo za !! :D

> Nie builderowi, tylko zasobom.
> Swoją drogą chyba się da otagować/zbranchować builderem z --date (i ew.
> -r RA-jakiś-branch... chyba że brancha też ktoś usunął/przesunął w inne
> miejsce), i najwyżej poprawić dla pojedynczych plików?

nss, nspr i mozilla okazały się proste do odnalezienia i teraz to co jest
w branchu MOZILLA-1_2_1 jest ładnie działającą mozillą. Ja ze swojej
strony mozillę raczej skończyłem - zapraszam do obejrzenia co tam jest.
Sam biorę się za galeon-a... potem resztę menażerii...

> Jeszcze nautilus. Tyle mogę zrobić... ale w tygodniu, a nie na modemie.

Zobaczymy - może do tego czasu będzie po zabawie :) (choć nie liczyłbym na
to ;) )

> Standardowo to jest wyłączone ;)

No właśnie - a wcześniej było włączone :)

> I tak ma być. Na produkcji błędy do logów, a nie na stronę.

Ależ oczywiście - nawet ładne komentarze w configach są :D

Tyle, że nie wiedziałem o tym i ludzie mi raportowali, że coś nie działa
na serverze, naszukałem się jak głupi, a okazało się, że mieli babola w
kodzie php....

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...