rc-scripts: network (HEAD) static-routes (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 20 Cze 2003, 18:30:11 CEST

On Fri, 20 Jun 2003, Mariusz Mazur wrote:

> Wręcz przeciwnie. O mało nie rozwaliłem komputera na kawałki próbując
> ustawić deafult gw via rc-scriptsy dla ipv6 (znaczy nie dosłowne default
> gateway, tylko to coś odpowiedzialne za komunikacje z resztą internetu
> :). Później się dowiedziałem, że takie rzeczy powinny być (i słusznie)
> ustawiane via static-routes. Prawdę mówiąc nie widzę żadnych
> przeciwwskazań, by nie ujednolicić konfiguracji obu protokołów
> zwłaszcza, że zrobienie triggera na ipv4 powinno być dosyć banalne.

Ale 99% ludzi potrzebuje ustawić GATEWAY właśnie i więcej ich nie
interesuje. Owszem, taka możliwość o jakiej piszesz powinna być zapisana w
dokumentacji rc-scripts, ale w żaden sposób to nie powinna być podstawowa
metoda.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...