SPECS: ladspa-swh-plugins.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 21 Cze 2003, 16:17:22 CEST

On Fri, Jun 20, 2003 at 05:59:47PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]

Athlony nie-XP/MP też nie mają.

> Fakt - zapomniałem o tym...
>
> Jednak - 3dnow! jest w *całym* porcie athlonowym. Można w ciemno włączać.

Przecież jest :)

> Dopisać? :)
>
> Odpowiedni kawałek kodu jest na pewno w mplayerze - tam wykrywane są
> wszystkie set-y rozkazów runtime...

Wykrywanie to nie taki problem, gorzej może być z dostosowaniem kodu -
nie zawsze tak łatwo można przerobić, żeby w binarce był podwójny kod.
Czasami są różne brzydkie #ifdefy, a if(sse) w jakiejś wewnętrznej
pętli to już znaczący narzut i trzeba by większy kawałek kodu kopiować.