php 4.3.2 (było Re: buildlogi oraz RA-1.1)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 21 Cze 2003, 16:12:33 CEST

On Fri, Jun 20, 2003 at 06:10:22PM +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> Hmm... Co do php 4.3 zmiast 4.2 to nie wiem - trochę zmian było od
> tamtego czasu, część rzeczy zostało usuniętych, część przeniesionych do
> PECL.

bz2 i zip? Ale one nadal są w samym php.

> Wydaje mi się, że to ciut za poważne zmiany, aby miało to trafić
> do PLD 1.1. Ja bym optował za 4.2.3.

Ale do kompletu z nowym postgresem mogłoby być już nowe php.
Tylko czy ktoś takiego packa zrobi? Ja mógłbym nawyżej i686, i nie wiem
czy wszystkie zależności (jeśli jakieś kobyły linkowane z -lpq).