php 4.3.2 (było Re: buildlogi oraz RA-1.1)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 21 Cze 2003, 19:29:56 CEST

On Sat, 21 Jun 2003, Jakub Bogusz wrote:
> bz2 i zip? Ale one nadal są w samym php.

Komentarz z listy PEAR-a był taki, że nie jest to zamiennik, ani w żadnym
razie nie ma zastępować modułu z samego php-a. Po prostu dostarcza inny
interfejs, zgodny z PEAR/PECL, bo wielu ludziom jest wygodniej tak używać.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...