rpm - brak zależności od pakietów i nie działające _noauto*

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 21 Cze 2003, 17:10:48 CEST

On Fri, Jun 20, 2003 at 09:36:45AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Właśnie - prawie. Nazwy wymaganych pakietów to też w pewnym sensie
> informacja nadmiarowa, ktoś stawiający mały system może tego nie chcieć.

Ale ich rozmiar jest śladowy w porównaniu do rozmiarów nagłówków pakietów
(obecnych w pakietach i bazach poldka) - a także w porównaniu do
rozmiaru dodatkowej bazy dla wszystkich pakietów (poldkowej lub rpmcache),
którą trzeba ciągnąć, żeby mieć czytelne zależności.

> ...które nie jest objęte pagerem.

O tym już kiedyś rozmawiałem z Pawłem, padł pomysł obsługi "| polecenie"
(nie tylko pager, przydatne także do grepa) - ale nie został jeszcze
zaimplementowany.

> Ktoś zajmuje się jeszcze rozwojem
> poldka?

Autor gdzieś wsiąkł ostatnio :(
A niedługo będzie potrzebne przepisanie kawałka z obsługą zależności dla
nowego rpm-a.
Nie doczekałem się komentarzy w związku z tym co pisał Jeff, więc mu
odpisałem, że "raczej OK", żeby w końcu zrobił działające
Requires(postun).