php 4.3.2 (było Re: buildlogi oraz RA-1.1)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 23 Cze 2003, 11:12:24 CEST

On Sun, Jun 22, 2003 at 12:05:25AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]

Jeśli nie oddzielne spece, to zrobić jakiegoś bconda, żeby dało się
łatwo zbudować dla wybranego jednego języka.

> %lang

Co %lang?
Nie dla dokumentacji, która ma >10MB/język przy kilkunastu językach.
(angielska dla 4.3.0 miała 13MB, a dla innych języków nieprzetłumaczone
fragmenty IIRC są zostawione po angielsku)