[RA] Niespełnione zależności

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 23 Cze 2003, 18:04:33 CEST

On Mon, 23 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A to przed chwila dla i386:
>
> # poldek -U --sn=ra-updates-general file
> file-4.01-1: equal version installed, skipped

hmmm... strange - na wszytkich arch puściłem generowanie razem i razem
były pliki przerzucane (zresztą - widać, że są).

Zaraz puszczam jeszcze raz generowanie.

BTW - zapraszam do testowania mozilli 1.2.1 z ready/ :) Ładnie całkiem
chodzi. Nie ma jeszcze galeon, light-a i reszty menażerii, ale to dzisiaj
wieczorem. Jeżeli nie będzie żadnych głosów negatywnych to jakoś pojutrze
pewnie przerzucę do security.

Teraz - z mozillą jest drobny problem, bo nie buduje się na alphie...
tyle, że z tego co wiem nie budowały się też poprzednie... szczegóły -
buildlogi.

Na sparcu nie zbudował się nss, ale powód jest wiadomy.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...