mozilla (było Re: [RA] Niespełnione zależności)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 23 Cze 2003, 18:37:29 CEST

On Mon, Jun 23, 2003 at 06:04:33PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> Teraz - z mozillą jest drobny problem, bo nie buduje się na alphie...
> tyle, że z tego co wiem nie budowały się też poprzednie... szczegóły -
> buildlogi.

Ano, takie numery robiła każda nowsza niż 1.0 :/
I dzieje się to w momencie exit().

Identyczne objawy były z qt 3.0 - do dzisiaj nie ma qt na alphę dla Ra.
Problemy z qt dotyczą gcc 2.95, nie występują przy gcc 3.2.
Podejrzewam, że z mozillą może być to samo - ale nie zdążyłem sprawdzić,
bo chroot zaczął być używany do oficjalnego bootstrapu.
A teraz trzeba trochę poczekać - mmazur, jak idzie?

Ale jeżeli to kwestia gcc, to zupełnie nie wiem co zrobić z
ra/updates/security/alpha.