Okołognomowe

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 25 Cze 2003, 15:45:05 CEST

Dnia śro 25. czerwca 2003 15:30, Tomasz Pala wrote:

> A czy to nie z tej pozycji generowana jest hierarchia?

Generowana przez co?

Normalnie to odbywa sie tak:

Środowisko parsuje plik /etc/xdg/menus/applications.menu.
Pisząc go dla naszego applnk starałem się aby ten plik jak najdok?ładniej
pokrywał się za nasza tradycyjną hierarchią applnk - możesz mi wierzyć na
słowo (lub go przejżeć) - nie ma tam zależności od kategorii Qt, KDE, czy
też gnomowego Application.

Btw -  przyszłosci, gdy vfolders okrzepnie - wyobrazam sobie to tak, ze
plik ten bedzie oznaczony w specu jako %config i kazdy bedzie sobie mógł
go dowolnie dla danego hosta modyfikować.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl