Okołognomowe

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 25 Cze 2003, 15:58:36 CEST

On Wed, Jun 25, 2003 at 03:45:05PM +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Generowana przez co?
>
> Normalnie to odbywa sie tak:
>
> Środowisko parsuje plik /etc/xdg/menus/applications.menu.
> Pisząc go dla naszego applnk starałem się aby ten plik jak najdok?ładniej
> pokrywał się za nasza tradycyjną hierarchią applnk - możesz mi wierzyć na
> słowo (lub go przejżeć) - nie ma tam zależności od kategorii Qt, KDE, czy
> też gnomowego Application.
Czegoś nie rozumiem. Taki wpis (tj. ,,Categories=Qt;Network;Communication'')
spowoduje, że psi będzie w menu Qt->Network->Comminication (w menu gnome
widocznym z panelu). Tak? Jeśli tak, to jest to całkowicie bez sensu.

> Btw -  przyszłosci, gdy vfolders okrzepnie - wyobrazam sobie to tak, ze
> plik ten bedzie oznaczony w specu jako %config i kazdy bedzie sobie mógł
> go dowolnie dla danego hosta modyfikować.
Kiedyś już była dyskusja na ten temat. Jest menu systemowe. Użytkownik
może sobie na jego podstawie stworzyć własne. %config dla vfolders nie
ma sensu, bo jak pogodzić racje wielu użytkowników (nawet na domowych
komputerach czasami jest wielu użytkowników, więc problem jest także
,,desktopowy'')? zmiany dotyczące menu powinne być robione w katalogu
domowym użytkownika.

    wrobell <wrobell w ite.pl>