Okołognomowe

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 25 Cze 2003, 16:08:39 CEST

Dnia śro 25. czerwca 2003 15:58, wrobell wrote:
(...)

> Czegoś nie rozumiem. Taki wpis (tj.
> ,,Categories=Qt;Network;Communication'') spowoduje, że psi będzie w
> menu Qt->Network->Comminication (w menu gnome widocznym z panelu). Tak?
> Jeśli tak, to jest to całkowicie bez sensu.

Rzeczywiście - nie rozumiesz ;)

> Kiedyś już była dyskusja na ten temat. Jest menu systemowe. Użytkownik
> może sobie na jego podstawie stworzyć własne. %config dla vfolders nie
> ma sensu, bo jak pogodzić racje wielu użytkowników (nawet na domowych
> komputerach czasami jest wielu użytkowników, więc problem jest także
> ,,desktopowy'')? zmiany dotyczące menu powinne być robione w katalogu
> domowym użytkownika.

To nie jest bez sensu - dla mnie przynajmniej mozliwość konfiguracji menu
per host ma sens. Stoi sobie w firmie komputer, z którego korzysta kilku
uzytkowników a jednocześnie szef decyduje o tym co mają mieć w menu i jak
poukładane - np. Aplikacje biurowe w głównej hierarchi (ponieważ te mają
podstawowe zastosowanie w firmie (np. Ksiega1, Ksiega2, Magazyn1,
MagazynX) a inne pierdoły typu Gry, Zabawki, Multimedia,wtf - w
podkatalogu "Other useless stuff".

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl