Okołognomowe

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 25 Cze 2003, 16:37:08 CEST

On Wed, Jun 25, 2003 at 16:26:26 +0200, Piotr Szymański wrote:

> W kde parser to kbuildsycoca, w gnome nie wiem.

Nie ma jakiegoś uniwersalnego!? Dno. [*]

> Zainstaluj kde 3.1.2 :)

Jeśli nestowe wystarczy - to mam od dawna.

> Do /usr/share/applications, z tym ze musi zawierac odpowiedni wpis Categories.

Ale wtedy nie będę miał w KDE ani icewm (icewm-menu-gnome2 odpada - D800
jest na to zbyt wolny, icewm-menu-gnome1 - generuje, ale nie uwzględnia
Categories, wmconfig --without-gnome - można zrobić, żeby generował, ale
też nie uwzględni Categories, wmconfig - może i uwzględni Categories,
ale nie będzie ikon).
Oj nie, co najwyżej mogę dawać linki w /usr/share/applications, do
applnk przynajmniej jest rozsądne wsparcie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/