Okołognomowe

Piotr Szymański djurban w averne.net
Śro, 25 Cze 2003, 16:41:25 CEST

Hi,
Tomasz Pala (Wednesday 25 of June 2003 16:37)
> Nie ma jakiegoś uniwersalnego!? Dno. [*]
Nie moze byc uniwersalnego, z racji tego, ze menu jest bardzo gleboko
wimplementowane zarowno w gnome jak i kde.

> Jeśli nestowe wystarczy - to mam od dawna.
Nie wiem co to za nestowe. Poza tym upewnij sie ze masz applnk co najmniej
1.6.3.

> Ale wtedy nie będę miał w KDE ani icewm (icewm-menu-gnome2 odpada - D800
W moim KDE bedzie, a icewm jesli nie ma to trzeba dopisac/poczekac az ktos
dopsize, ja dopisalem do KDE bo na tym sie znam, na icewm nie.

> Oj nie, co najwyżej mogę dawać linki w /usr/share/applications, do
> applnk przynajmniej jest rozsądne wsparcie.
Mozesz u siebie robic linki n/p, w cvs maja byc vfolders.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net