Tagowanie bez brancha tak aby poszło na buildery.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 26 Cze 2003, 15:23:19 CEST

On Thu, 26 Jun 2003, Mateusz Korniak wrote:
> 1. Czy można tak otagować speca ( za patchami) żeby poszedł na buildery
> Ra bez problemów nie tworząc brancha ?

Ankry ma inne zdanie na ten temat (skądinąd słuszne), ale ja nie widzę
przeciwskazań wielkich. Owszem, na HEAD release powinno być większe, ale
nie ma chyba sensu o to walczyć.

> 2. Kiedy rzeczy przebudowane na builderach (np python 2.2.3) są na nich
> instalowane

Kiedy jest taka potrzeba. Albo jest robione rutynowe --upgrade-dist

> - potrzebne aby przebudować reszte rzeczy ?

Pytasz się czy potrzebne odnośnie pythona? To raczej pytanie do ciebie :))
Nie zdążyłem się zapytać - jak jest ze zgodnością rzeczy aktualnych
pythonowych, które są teraz w RA po przejściu na nowego pythona? Nie wiem
tego i to jest powód dla którego jeszcze nie instalowałem go.

> 3. Czy są jakieś przeciwskazania aby puścić na buildery Ra mldonkey'a
> (wymaga dodani tylko paru rzeczy z pograniczna ocaml gtk ... ) ?

Jeżeli to niczemu nie przeszkadza (czyt. na przykład nie ma tego) to ja
nie widzę przeciwskazań. Konkretna lista krok po kroku poproszę.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...