Tagowanie bez brancha tak aby posz³o na buildery.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 28 Cze 2003, 22:20:13 CEST

On Thu, Jun 26, 2003 at 03:23:19PM +0200, Pawe³ Go³aszewski wrote:

> Ankry ma inne zdanie na ten temat (sk±din±d s³uszne), ale ja nie widzê
> przeciwskazañ wielkich. Owszem, na HEAD release powinno byæ wiêksze, ale
> nie ma chyba sensu o to walczyæ.

Lepiej ju¿ teraz o to dbaæ, ¿eby by³o mniej roboty przy wypuszczaniu
Wybielacza.

Pakiety przebudowane do Ac musz± mieæ nowsze release - inaczej jak je
potem upgradowaæ do nowej wersji?

PS. uprasza siê o wrzucanie nowych wersji programów na HEAD przed
wrzuceniem ich na Ra-brancha. ¯eby nie doprowadziæ do sytuacji, ¿e
w nowej wersji dystrybucji czê¶æ oprogramowania jest starsza ni¿
w starej (z powodów innych ni¿ wadliwe dzia³anie nowych wersji).
Jest ju¿/jeszcze(?) kilka speców, gdzie na Ra-branchu jest nowsza
wersja ni¿ na HEAD.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl