/usr/lib64

Michał J. Podyma misi3k w ep09.kernel.pl
Czw, 26 Cze 2003, 23:22:34 CEST

On Thu, Jun 26, 2003 at 10:24:16PM +0200, undefine w aramin.one.pl wrote:
> openjade :> Gdy istniał /usr/lib64 uparł się by szukać tam opensp.
> Pomogło         --enable-splibdir=%{_libdir}

nie tylko openjade sie rzuca o lib64

> [...]
> kompilacji 64-bitowych bibliotek. Całości dystrybucji na sparc64 nie ma
> sensu robić bo kod 64-bit w większosci wypadków jest sporo wolniejszy od
> kodu 32-bit, więc jedynie sens mają poszczególne biblioteki tworzone
> "podójnie" - raz dla 32bit w lib i dwa 64-bit w lib64.
>
> Może jak będę mieć troszkę więcej czasu przysiąde i zobaczę jak to robią
> na aurorze. Chyba że ktoś ma więcej doświadczenia? ;)
>
> btw - sądzę że podobnie jak w przypadku sparca może być jeszcze na ppc.
> alpha jest 64-bit only więc tam to nie ma sensu a intele są 32-bit only

hmm, imho moze zajdzie potrzeba trzymania libow 32 i 64 bitowych
(niechodzi mi tu o takie same) i co wtedy do jednego worka je wrzucimy
??

ps. ztcp debian ma /usr/lib64 (sparc), jakas przyczyna tego musi
byc

--
Michał J. Podyma <misi3k w pld-linux.org>