/usr/lib64

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 27 Cze 2003, 00:33:10 CEST

On Thu, Jun 26, 2003 at 07:28:14PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> Zakładam, że nie korzystamy z tego katalogu?

Na alphie taki chyba nie ma racji bytu, bo cały userland jest 64-bitowy.

Na sparcu miałby (userland może być 32- lub 64-bitowy), ale dopiero
gdyby dostarczać biblioteki budowane w dwóch wersjach (??? chyba, za
mało o tym wiem).

FHS przewiduje, że dla architektur z różnymi ABI może istnieć */lib32
i */lib64 z linkiem */lib do jednego z nich. Ale nie musi.

> Bo beecrypt jest głupi i się
> uparł, a ja nie wiem, czy mu perswadować (możliwe, że jeszcze coś jest
> głupie, ale się nie ujawniło).

Na alphie raczej tak.

> Qboosh? :)

A weźcie ze mnie zejdźcie... tu coś ciągle do mnie, na ircu obgadują, na
pcolu obgadują... a do lodówki muszę czasem zaglądać, żeby się nie
zagłodzić ;P