/usr/lib64

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Pią, 27 Cze 2003, 12:42:34 CEST

On Fri, Jun 27, 2003 at 12:33:10AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Na alphie taki chyba nie ma racji bytu, bo cały userland jest 64-bitowy.
ano.

> Na sparcu miałby (userland może być 32- lub 64-bitowy), ale dopiero
> gdyby dostarczać biblioteki budowane w dwóch wersjach (??? chyba, za
> mało o tym wiem).
z tego co wiem właśnie tak.
w aurorze wygląda to tak że jest np pakiet glibc64 zawierajacy to samo
co glibc z tym że kompilowane z -m64 i w /lib64 i analogicznie
glibc64-devel z develami.

> FHS przewiduje, że dla architektur z różnymi ABI może istnieć */lib32
> i */lib64 z linkiem */lib do jednego z nich. Ale nie musi.
a jak inaczej?

podobny jak na sparcu problem z tego co wiem może wystąpić na ppc.
Przecież też jest platforma ppc64 (?).

> A weźcie ze mnie zejdźcie... tu coś ciągle do mnie, na ircu obgadują, na
> pcolu obgadują... a do lodówki muszę czasem zaglądać, żeby się nie
> zagłodzić ;P
no co, przecież sam siebie jeść nie będziesz ;)