[SPECS] Zope i okolice

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 28 Cze 2003, 11:13:41 CEST

On Fri, 27 Jun 2003, Adam Szpakowski wrote:
> - Produkty nie sa wstępnie kompilowane. Zalecane jest aby były
> kompilowane przy pierwszym uruchomieniu Zopa z danym produktem. Produkty
> są jako noarch.

Błąd.
My wiemy dokładnie z czym dostarczamy, z jakim produktem. I nie ma
potrzeby, żeby to było kompilowane przy pierwszym starcie, bo nie ma
uzasadnienia do tego. W związku z tym - nie wiem czy to powinno być w
/var/ - raczej gdzieś w /usr/ (/usr/lib/zope ? )

> - Nie wymuszam restartu Zopa po instalacji nowego produktu. Jest to
> wymagane, ale automat jest kiepskim pomysłem. Najlepiej robić to ręcznie
> i świadomie.

Rób tak jak jest wszędzie...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski