[inst+resc?]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 30 Cze 2003, 10:35:07 CEST

On Mon, Jun 30, 2003 at 10:20:09AM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> Co powiecie  na dołożenie rescuecd na  płytę startową instalki
> PLD, i jej ewentualne rozszerzenie do 700MB?
>
> Ja  widzę w  tym same  zalety,  czy ktoś  dostrzega wady  tego
> rozwiązania?

Nie wiem jak jest z wymaganiami pamięciowymi rescue. Tak czy inaczej ja
bym to widział tak, że na początku dostajemy opcje bootowania rescue lub
instalatora (jeszcze przed załadowaniem jajka), Areq, da się tak zrobić?

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h