[inst+resc?]

Arkadiusz Patyk areq w pld.org.pl
Pon, 30 Cze 2003, 15:53:46 CEST

Michal Moskal (malekith w pld-linux.org) wrote:

> Nie wiem jak jest z wymaganiami pamięciowymi rescue. Tak czy inaczej ja
> bym to widział tak, że na początku dostajemy opcje bootowania rescue lub
> instalatora (jeszcze przed załadowaniem jajka), Areq, da się tak zrobić?

W rescue wykorzystuje isolinux, instalator z tego co kojaże korzysta z
emulacji fdd. Jak bedzie tez z isolinux to nie ma najmniejszczego
problemu.
Co do wymagań pamięciowych to na 32Mram rescue działa, na mniej nie
sprawdzałem.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld.org.pl] [http://rescuecd.pld.org.pl]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]